2014 Burç yorumları

By Talin Ağdere ile Astroloji - 20:00:00

2014 YILI BURÇ YORUMLARI:

2014 Yılına Oğlak burcunda Yeni ayla giriyoruz. Herkese yeni umutlar, geleceğe ait güzel günler ümit ederek, yıllık turumuza başlıyoruz. Satürn 5 Ekim 2012 de Akrebe girdi ve turunu 2014 Aralık sonuna kadar sürdürmeye devam edecek. Ocak aylarında aşk konuları, parayla olan ilişkilerimiz, ortaklaşa konular, anlaşmalar gündeme geliyor. Bahar aylarında, enerjimizi projelerimize yönlendirirken daha fazla gayret göstermek zorunda kalabiliriz. Yaz aylarında Jüpiter’in Aslan burcuna girmesi ile hayattan daha çok keyif alacağımız, iyimser bakacağımız bir dönem başlıyor. Ekim ayındaki tutulmalarla da hareketlilik artıyor. Aralık ayında Satürn Akrep turunu artık Yay burcuna bırakacak. İyimser, pozitif, hayata geniş açıdan bakan Yay burcu konuları gündeme gelecek ve 2-2.5 yıl boyunca turuna devam edecek.




2014 YILINDA BURÇLARI NELER BEKLİYOR:
Not: Yukarıdaki burç yorumları genel yorumlardır. Kişiye özel harita yorumu, doğum bilgileri ile gerçekleşmektedir. Kişisel haritaya baktırmak ve bu konuda bilgi almak isteyenler  talinagdere@hotmail.com   a başvurabilirler. (doğum saatini bilmek gerekli) 

Facebook Sayfamızı Takip Ederek Tüm Güncellemelerden Haberdar Olabilirsiniz ! 
www.Facebook.com/TalinAgdere

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. Bay Dürüstlük Igein Izevbekhai, Aiicco sigorta Ltd temsilcisi degilim, biz güven ve onur ile bireysel farkliliklara kredi vermek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu sirket e-posta bize ulasin: Simdi
    (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th) sizin kredi doküman transferi ok ile devam etmek. Eger kendilerini kurmak için kredi gerekiyorsa, bir sirket veya okul Aiicco sigorta plc son derece açiktir.
    Kisisel is kredisi
    Insaat kredi.
    Proje kredisi.
    Çocuklar ve büyükler için egitim kredisi.
    araç kredisi
    Biz kredi basvurunuzu bekliyor.

    YanıtlaSil
  2. slm merhabalar sayfanızı beyendim burc yorumları astrolji yorumları hakkında detaylı bilgi için sayfanızı ziyaret ettim ve çok beyendim bende boğa burcu olduğum için sizlerin sayesinde burclar hakkında bilgi sahibi oluyorum tesekkürler diliyorum basarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil